دیالیز می تواند کراتینین 5.24 را کاهش دهد؟

پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

دیالیز می تواند کراتینین 5.24 را کاهش دهد؟

درمان دیالیز درمان است برای کمک به بیماران کاهش کراتینین، اما به دلیل دیالیز کمبود، بیماران می خواهید برای کاهش کراتینین و جلوگیری از دیالیز. چه درماني ميتواند به دياليز کمک کند کراتينين 5.24 را کاهش ميدهد؟

سطح کراتینین بالا نتیجه کاهش عملکرد کلیه است. بیماران نیاز به توجه بیشتر به بهبود عملکرد کلیه دارند. تنها با بهبود عملکرد کلیوی، کراتینین 5.24 می تواند به طور اساسی کاهش یابد و کیفیت زندگی بالا را حفظ کند.

بیماران دیالیزی حتی می توانید برخی از دفع مواد سمی و محصولات زائد کمک کند، اما می تواند به اندازه نسبتا کوچکی از مواد، مانند کراتینین، نیتروژن اوره خون و همچنین رطوبت بیش از حد از بین بردن. علاوه بر این، دیالیز تنها در حذف مواد سمی نقش دارد، اما نمی تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر، بازگرداندن عملکرد کلیه.

به منظور اساسا به بیماران برای کاهش سطح کراتینین بالا، درمان برای بازگرداندن عملکرد کلیه نیاز است. تا زمانی که عملکرد کلیه بازسازی شود، سطح کراتینین به طور طبیعی کاهش می یابد.

به منظور حصول اطمینان از اثربخشی درمان طبیعی، رسوب سموم و مواد زائد باید به خارج در رگ های خونی حذف، بنابراین ما همیشه حمایت کلیه برای روشن سمی، سمی اصول درمان درمان بیماری خود به انقراض است. درمان سمزدایی برای کمک به بیماران برای حذف انواع سموم استفاده می شود و دفع زباله های بدن به طور کامل به خارج منتقل می شود.

علاوه بر این، درمان های طبیعی از جمله میکرو چینی پزشکی درمان اسمزی، فرو بردن، بخور درمانی، بادکش درمانی، طب سوزنی درمان و بخار با استفاده از یک اتساع عروق خونی، ترویج گردش خون، ضد انعقاد ضد التهاب، تنظیم فشار خون، افزایش جریان خون به کلیه ها، تضعیف ماتریس خارج سلولی.

با این درمان، بیماران به طور قابل توجهی می تواند به بهبود وضعیت کنونی این بیماری، علاوه بر این، سطح کراتینین بالا، می تواند اساسا تعداد بیماران دیالیزی در هفته کاهش به کاهش و یا حتی متوقف دیالیز.

اگر شما یک بیمار دیالیز هستند و کراتینین 5 بود، لطفا از قرار دادن وضعیت kidneyfailurecn@hotmail.com شماره تلفن خود را و پیام زیر. ما خوشحال به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/1113/1583.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز می تواند کراتینین 5, 24 را کاهش دهد؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.